دانلود سریع نمونه سوالات پیام نور

نمونه سوالات و اخبار پیام نور

دانلود سریع نمونه سوالات پیام نور

نمونه سوالات و اخبار پیام نور

دانلود سریع نمونه سوالات پیام نور

اطلاع از آخرین اخبار پیام نور و دانلود نمونه سوالات پیام نور


پیام نور سوال در تلگرام
https://telegram.me/psoal

                             

دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد پلمپ شد

ساختمان اداری دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تغییر کاربری مسکونی به اداری پلمپ شد.

دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد واقع در خیابان گلستان 6 ، شهر یاسوج به علت تغییری کاربری مسکونی ساختمان به اداری توسط اجرائیات شهرداری یاسوج و با استناد به حکم کمیسیون ماده 100 پلمپ شد.

شهردار یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: کاربری ساختمان دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد مسکونی است که دانشگاه آن را به اداری تغییر داده است.

محمد علی جاوید با بیان اینکه دانشگاه پیام نور اقدام به خرید ساختمان مسکونی بدون استعلام و هماهنگی با شهرداری و تغییر کاربری آن به اداری نموده است، افزود: ظرفیت پارکینگ اداری بیشتر از پارکینگ مسکونی است، لذا پارکینگ ساختمان دانشگاه پیام نور مشکلاتی را برای ساکنان خیابان گلستان 6 ایجاد کرده بود.

وی تصریح کرد: چندین بار در طول دو سال گذشته با دانشگاه پیام نور مکاتبه کردیم و موضوع خلاف قانون بودن کاربری اداری برای این ساختمان را به مسئولان این دانشگاه اطلاع دادیم اما متاسفانه کم توجهی کردند.

شهردار یاسوج با بیان اینکه کمیسیون ماده 100 رای به پلمب ساختمان دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد صادر کرد، خاطرنشان کرد: این رای امروز توسط اداره اجرائیات شهرداری یاسوج اجرا شد و برای رفع پلمب آن یا کمیسیون ماده 100 و یا کمیسیون تجدید نظر باید رأی صادر نمایند.

وی افزود: برای تغییر کاربری از مسکونی به اداری نیز حتما باید کمسیون ماده 5 موافقت نماید و در غیر اینصورت این ساختمان باید به کاربری اولیه خود بازگردد.

جاوید با اشاره به اینکه تخلفات ساختمانی زیادی در شهر یاسوج وجود دارد، اظهار کرد: شهرداری یا راسا برای بررسی و کشف این تخلفات اقدام می نماید و یا براساس گزارشات مردمی به بررسی تخلفات ساختمانی می پردازد که در مورد دانشگاه پیام نور ظرفیت کم پارکینگ و حجم بالای خودروهای دانشجویان و کارکنان دانشگاه موجب نارضایتی شدید ساکنان این خیابان شد.

شهردار یاسوج از طرح بیش از دو هزار پرونده در کمیسیون های ماده 100 و تجدید نظر در سال 1394 خبر داد.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری یاسوج نیز علت پلمپ ساختمان دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد را کاربری خلاف مفاد پروانه ساختمانی و مقررات شهرسازی عنوان کرد.

کرم الله غلامیان افزود: ساختمان این دانشگاه امروز با حکم کمیسیون ماده 100 توسط اداره اجرائیات شهرداری یاسوج و پس از رویت حکم توسط معاون دانشگاه و کارکنان آن پلمپ شد.

وی تصریح کرد: شهرداری مکاتبات زیادی را با دانشگاه پیام نور پیش از پلمپ انجام داد و همچنین رای کمیسیون ماده 100 را نیز برای مسئولان این دانشگاه ارسال کرد اما پاسخی دریافت ننمود.



دانلود نمونه سوالات مهندسی عوامل انسانی - مهندسی فاکتورهای انسانی پیام نور

  • ۹۵/۰۳/۰۳