دانلود سریع نمونه سوالات پیام نور

نمونه سوالات و اخبار پیام نور

دانلود سریع نمونه سوالات پیام نور

نمونه سوالات و اخبار پیام نور

دانلود سریع نمونه سوالات پیام نور

اطلاع از آخرین اخبار پیام نور و دانلود نمونه سوالات پیام نور


پیام نور سوال در تلگرام
https://telegram.me/psoal

 

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال دوم 95-94 پیام نور

لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال دوم 95-94 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال دوم 95-94 پیام نور که اکنون برای شما گذاشته شده به صورت رسمی اعلام شده و قابل اطمینان است.

ابتدا رشته خود را در جداول زیر پیدا کنید و بر روی گروه علمی رشته خود کلیک تا به صفحه لیست ارائه دروس و منابع درسی رشته خود منتقل شوید.

 

جداول لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال دوم 95-94 پیام نور زیر به صورت خودکار به روز می شود و با تغییرات در منابع و لیست ارائه دروس نیز به روز می شوند

 

________________________________________

تمام لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال دوم 95-94 پیام نور به صورت فایل پی دی اف می باشد که برای استفاده از آنها باید برنامه ای را جهت باز کردن فایلهای پی دی اف – PDF – داشته باشید که با برنامه کم حجم زیر می توانید منابع و لیست ارائه دروس را مشاهده نمایید.

 

 

این لیست ها به صورت رسمی از طرف دانشگاه پیام نور منتشر شده است

________________________________________

لیست ارائه دروس پیام نور : لیستی که برای دانشجویان کارشناسی به صورت ۸ ترمه و برای دانشجویان ارشد ۳ تا ۵ ترمه ارائه می شود را لیست ارائه دروس می گویند در واقع همان واحدهایی می باشد که دانشجو در طول دوران تحصیل باید بگذراند.و به نوعی یک برنامه ریزی جامع درسی توسط خود دانشگاه برای دانشجو که به عنوان راهنما ارائه شده است و به دانشجو می گوید که بهتر است در هر ترم چه دروسی را انتخاب کند. نکته مهم در این لیست پیش نیاز همنیاز های مشخص شده برای هر درس می باشد که دانشجو ملزم به رعایت آنها می باشد یعنی حتما باید رعایت کنید. از نکات قابل ذکر دیگر اینکه ممکن است این لیست هر ترم عوض شود.

لیست منابع درسی پیام نور : یکی از مهمترین مواردی که دانشجو در کل دوران تحصیل با آن روبرو می باشد لیست منابع درسی می باشد در این لیست دقیقا مشخص شده است که برای هر درسی که انتخاب کرده اید چه کتابی را باید مطالعه کنید حتی حذفیات نیز در این لیست نوشته شده است اما یک نکته مهم درباره لیست منابع نوع امتحان هر درس است ! یعنی تستی یا تشریحی بودن هر درسی نیز در لیست منابع درسی مشخص شده است پس ملاک امتحان پایانی اینکه از چه کتابی و چه فصل هایی و تستی یا تشریحی بودن آن در لیست منابع درسی مشخص شده است.

________________________________________

لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال دوم 95-94 پیام نور برای کلیه دانشجویان با ورودی های آزمون سراسری و آزمون فراگیر و دانشجویان مرکز بین الملل قابل ارائه است شایان ذکر است وضعیت منابع دروس در متعاقبا اعلام خواهد شد

 

کلیه لینک های غیر فعال در هر مقطع و رشته ی تحصیلی متعاقبا اعلام می گردد – صبور باشید

در حال حاضر لینک مربوط به منابع درسی به تدریج در حال فعال شدن هستند

به اطلاع کلیه دانشجویان محترم و مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور می رساند که وضعیت منابع نیمسال دوم سال تحصیلی 95-94 در پورتال دانشگاه در حال بروز رسانی می باشد

دانشجویان مقطع کارشناسی دقت داشته باشید برای دریافت منابع نیمسال دوم باید فایل قسمت “وضعیت منابع نیمسال دوم” رو دریافت فرمایید – در صورتی که غیرفعال می باشد به دلیل بروزرسانی است که صبور باشید تا فعال شود



دانلود نمونه سوالات ریاضی کاربردی ۱ - ریاضی عمومی ۲ پیام نور


  • ۹۵/۰۳/۱۵