دانلود سریع نمونه سوالات پیام نور

نمونه سوالات و اخبار پیام نور

دانلود سریع نمونه سوالات پیام نور

نمونه سوالات و اخبار پیام نور

دانلود سریع نمونه سوالات پیام نور

اطلاع از آخرین اخبار پیام نور و دانلود نمونه سوالات پیام نور


پیام نور سوال در تلگرام
https://telegram.me/psoal

 

همکاری بانک تجارت با دانشگاه پیام نور

بانک تجارت به منظور ارایه خدمات و تسهیلات بانکی و حمایت از جامعه دانشگاهی با دانشگاه پیام‌نور تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

این تفاهم‌نامه که با هدف توسعه همکاری و به منظور ارایه خدمات بانکی به دانشجویان و اساتید منعقد شد به امضای محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت و علی اصغر رستمی ابوسعیدی رییس دانشگاه پیام نور رسید.

مدیرعامل بانک امضاء تفاهم‌نامه با دانشگاه پیام‌نور را فرصت خوبی برای ارتقاء همکاری‌ها دانست و گفت: همکاری با دانشگاه پیام‌نور به بانک کمک می‌کند تا به اطلاعات روز دنیا مجهز و از آخرین تغییرات و پیشرفت‌های حوزه‌های مختلف فناوری آگاه شده و پیشبرد برنامه‌های کسب وکار خود را دانش محور سازد.

مدیرعامل بانک تجارت افزود: فراموش نکنیم برای حضور موفق در بازار نیازمند اطلاعات کافی، مناسب و به روز هستیم و دانشگاه‌ها به عنوان منابع اصلی تولید علم و تکنولوژی به بانک‌ها کمک می‌کنند تا بهتر و موفق‌تر عمل کنند. بانک تجارت نیز به عنوان یکی از بهترین بنگاه‌های اقتصادی کشور مصمم است تا با ارایه خدمات مناسب از دانشگاه‌ها حمایت کند.

رستمی ابوسعیدی، رییس دانشگاه پیام نور نیز با ابراز خرسندی از همکاری با بانک تجارت گفت: همواره همکاری تنگاتنگی بین بانک تجارت و دانشگاه پیام‌نور برقرار بوده و امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه و رفع تحریم‌ها، سطح همکاری دانشگاه پیام‌نور و بانک در ابعاد بین‌المللی نیز افزایش یابد زیرا این دانشگاه درحال حاضر دارای 68 واحد فعال در کشورهای مختلف است و امیدواریم با رفع تحریم‌ها بتوانیم در آینده نزدیک دسترسی اساتید و دانشجویان دانشگاه به خدمات ارزی، تسهیل شود.

به موجب این تفاهم‌نامه بانک تجارت با صدور انواع کارت‌های الکترونیکی شامل تجارت‌کارت برای پرداخت حقوق پرسنل‌، کارت هدیه با مبالغ مختلف، کارت خرید به اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام‌نور خدمات مناسبی را ارایه خواهد داد.

پیش از این نیز بانک ‌تجارت و دانشگاه پیام‌نور تفاهم‌نامه‌ای در زمینه ارایه خدمات نوین بانکی و افتتاح انواع حساب‌های ارزی و ریالی از سوی بانک برای استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور امضا کرده بودند.