دانلود سریع نمونه سوالات پیام نور

نمونه سوالات و اخبار پیام نور

دانلود سریع نمونه سوالات پیام نور

نمونه سوالات و اخبار پیام نور

دانلود سریع نمونه سوالات پیام نور

اطلاع از آخرین اخبار پیام نور و دانلود نمونه سوالات پیام نور


پیام نور سوال در تلگرام
https://telegram.me/psoal

 

تجهیز آزمایشگاه زیست شناسی دانشگاه پیام نور واحد دهاقان

 

با همکاری خیرین دهاقانی آزمایشگاه زیست شناسی دانشگاه پیام نور واحد دهاقان تجهیز شد. با همکاری خیرین دهاقانی آزمایشگاه زیست شناسی دانشگاه پیام نور واحد دهاقان تجهیز شد.

 

درجلسه ای به منظور بررسی مشکلات دانشگاه پیام نور واحد دهاقان با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان و اعضاء هیأت مؤسس این واحد دانشگاهی برگزار شد. تجهیز آزمایشگاه زیست شناسی دانشگاه پیام نور این واحد در دستور کار قرار گرفت.

 

عضو هیأت موسس دانشگاه پیام نور واحد دهاقان ضمن اشاره به واگذاری بیش از 5 هکتار زمین و کمک به ساختمان آموزشی از طرف امام جمعه ، فرماندار و خیرین دهاقانی،گفت: در این جلسه مبلغ یکصد و پنجاه میلیون ریال جهت تجهیز آزمایشگاه های زیست شناسی از سوی هیأت مؤسس به دانشگاه پیام نور واحد دهاقان اختصاص یافت.

 

عباسعلی زینعلی افزود: مردم فرهنگ دوست و عالم پرور دهاقان در تمام امور خیر از جمله ساخت دانشگاه، بیمارستان، صندوق های قرض الحسنه و… شرکت فعال داشته اند، که این تعامل و فعالیت آن ها زبانزد مسئولین استانی و کشوری می باشد و امیدواریم در آینده با پیگیری های ستاد استان و ظرفیت های موجود دانشگاه پیام نور واحد دهاقان ، این واحد دانشگاهی به مرکز ارتقاء یابد و رشته های کارشناسی ارشد نیز با توجه به اقلیم و شرایط این شهرستان در این واحد دانشگاهی راه اندازی شود.